24 oktober 2012 - LEDIG!

Var ledig idag och fick ta lite sov morgon iallafall till 07:00 efter som att tåget gick 08:21 och mitt utvecklingssamtal började 09:50 så ovärt att vara där i 20 min och sen hem igen.
Iallafall så kom jag hem runt 12:00 och la mig på soffan och "vilade" sov till klockan 3 typ. Så underbart!
Har inte gjort mycket mera än det förutom att träffat Lukaz ett tag! Alltid lika underbart! Han får mig på andra tankar och får mig att känns mig behövd! Aldrig träffat en människa som får mig att tro på mig själv. Men han får mig att göra de.. Helt otroligt!
Jaja nog snackat om de, ska snart lägga mig eftersom att jag har vanlig skoldag i morgon, men slutar sim tur va ganska tidigt!
Jaha nu ska jag lägga mig och kolla klart på greys och sen sova så! Godnatt på er!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: