12e september - on the train

Sitter på tåget, hann inte blogga i morse innan tåget, så hoppas på att den här kommer publiceras , brukar inte gå eftersom att Jag nästan aldrig har 3G på tåget, men men hoppas på de nu!
Tog lite sov morgon skönt! Dock blev det lite stressigt eftersom att jag glömt lägga fram kläder tills idag så va tvungen att springa runt och leta efter nått att ta på mig, haha!
Dock var det iskallt idag just när jag har ballerina skorna på och linne! Haha alltid så när man tar på sig för lite kläder så är det iskallt, och när man tar på sig för mycket så blir det skit varmt ute, dock är det väldigt svårt för mig att veta vad det blir för väder eftersom att jag Åke så tidigt och på morgonen brukar det vara iskallt ute så, jaja, ska försöka sova lite nu, pussar!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: