Flash back från senaste dagarna.

Halloj, är hemma igen efter en mycket trevlig dag på grönan med pappa , farfar och syskonen, åkte förväntansfullt mycket för att vara jag, åker ju knappt karuseller men idag va jag nog lite sugen, kul va de iallafall!
Just nu ligger jag i soffan och dricker krusbärs-läsk, galet gott och kollar på när mamiii och Jonny spelar tv- spel haha så töntiga!
Och juste anledningen till mitt dåliga bloggande är för att jag på Torsdagen efter skolan åkte hem till Nicole med Valentina och hade tjej kväll! Super mysigt! Kortfattar dagarna lite snabbt,
Efter skolan drog som sagt jag, Valentina och Nicole till vårby där Nicole bor, gick och handlade till maten sen hem till henne och gjorde bästa tacosen och godaste guacumole'n. Senare på kvällen så dukade vi upp en massa frukt, chocklad och chips i Nicole's rum och snackade en massa skit. Iallafall det var skit mysigt! Ni tjejer är bara så bäst!
Dagen efter åkte vi till skolan, slutade tidigt, 12:50 men gick lite tidigare för att hinna med 12:55 tåget hem!
Har blivit lite shopping också, ska nog även upp till underbara Sthlm i morgon med för att handla en super fin jacka som jag vill ha, får se!
Lägger upp bilder på kläderna senare.
Men men blev ett jäkligt långt inlägg, haha förlåt om jag tråkat ut er nu.
Ska sluta skriva nu . Puss'

Snodde bilden ovan från Valentinas instagram(hoppas de inte gör nått hjärtat!)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: