Onsdag 17 April 2013

hej på er!
sitter just nu i min säng och lyssnar på musik och har tråkigt, väntar på att hugo ska ringa efter hans träning, problemet är bara att jag inte har en blekaste aning om när den slutar, men det lär jag ju märka sen.
jaja, stannade kvar i skolan i dag för att göra matte prov, och har nyss blivit klar med lite andra rester.
funderar på om jag ska ta och typ gå ner och handla något gott och sätta mig och kolla på 90210, men heller så vill jag inte slösa pengar på så onödigt, eller aah får se vad som händer.
ska nog iallafall utan eller med lite smått och gott så ska jag kolla på 90210 nu.
har inget intressat att berätta känner jag, känns som att jag alltid skriver om samma saker om och om igen varje dag, men det är så mitt liv är just nu antar jag, skola, plugga, sova, äta , träffa kompisar när jag har tid, och kolla på film, och en massa tid som går åt att sakna min fina pojke!
jaja. hoppas ni haft en bra dag! puss.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: