Måndag 11 Februari 2013

hej på er!
va ett tag sen , har inte riktigt haft tid att blogga, suger på att uppdatera yes i know. 
men men har iallafall haft en underbar helg, som jag spenderat med min käraste pojkvän, som gör mina dagar värda att leva för, gud vet inte vad jag hade gjort utan honom, hade väll förmodligen legat och ruttnat i min säng eller nått. 
jaja, iallafall så slutade jag för snart 1 timma sen, hade idrott som sista lektion, var också duktig som var med faktiskt! har varit skit trött idag, måndagarna brukar oftas vara jobbigast, men nu är den över som tur va! 
iallafall efter vi slutat så gick jag och mina sötaste edina från skolan ner till stan. duktiga! 
alltid lika skönt att få prata ut lite med min lilla fis! 
nu sitter jag bara och lyssnar på musik och tar det lungt innan jag ska börja med det intensiva pluggandet , yes blev ett väldigt långt och tråkigt inlägg , men men deal with it, puss på er! 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: