2 Januari 2013

yepp, nytt år, och ny början kan det bli bättre ?
nej tror inte de.
men iallafall nyårs aftonen blev inte så farlig, började med att min pojke kom till mig dagen innan runt 23, somnade nästan direkt. sen morgonen där efter så tog vi det mest lugnt.
senare runt 19 så träffade vi adam och noah, hugo köpte lite smällare osv. sen drog vi hem till mig och käkade fläskfilé med ungstekt potatis och rotfrukter, och oxfilé som jag dock avskyr. men resten gillade de.
var bara jag , mamma , jonny och hugo som var hemma på nyårsafton. så var ganska mysigt, fick nån god efterätt också.
sen runt 21 så drog vi ut igen och träffade adam och noah, drog ett tag till vasa för att vänta på att hans pappa skulle gå.
runt 22 så var vi hemma hos han och en massa annat folk kom.
ja och på tolvslaget så pussades vi och som de flästa andra gjorde, välkommande det nya året in.
kvällen blev iallafall hyfsad även fast den inte gick som planerat. men men så får det vara.
just nu sitter jag och kollar på tv. hugo ska snart åka , eftersom att han ska till trosa.
så får se vad jag själv hittar på för kul då.
 juste snaggade min lilla fina pojke också. blev faktiskt rätt fint tycker jag
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: