Första skoldagen avklarad!

nu har jag äntligen kommit hem, haft en bra första dag i skolan faktikst. 
fick min data idag utan att behöva lämna in lapparna som jag glömde hemma.
så nu har jag haft en underbar skoldag och fått en underbar dator! 
haha, gud iallafall jag försov min i morse så vaknade typ 35 min innnan jag skulle ner till bussen så stressade ihjäl. 
sen så följde min älskade pojke med mig i morse till skolan och sen tog tåget mot södertälje! saknar honom redan! 
herregud nu iallafall ska jag snart ta och plugga lite och sen ringa min pojke så jag får prata lite med honom! 
saknar han så sjukt! 
får se om jag åker till södertälje i morgon , torsdag eller fredag har inte bestämt mig än. 
men mitt tåg kort går snart ut så har ganska bråttom och bestämma mig, vilken dag jag ska åka. 
men men hörs sen! 
puss hej bitches! 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: