Måndag 28 Januari

hej hopp, var ett tag jag skrev, har varit sjuk ju och sen så har jag spenderat helgen med min underbara pojke, inte så ovanligt kanske men alltid lika underbart, vet int evad jag hade gjort utan han, livet hade inte alls varit så roligt. 
men iallafall, som sagt var så har jag ju varit sjuk nu i en vecka och har varit på akuten 2 gånger, eftersom att jag har astma så hade sjukt jobbigt med andningen. 
och sen så kom älsklingen på fredag och var med mig tills igår, myste och kollade på film , åt godis, ja och hade allmänt underbart bara. 
Men idag så kämpade jag mig till skolan efter jag varit på sista delen av utredningen för dyselexi, så kom till skolan runt 10. 
och sedan så slutade jag runt 14:30 eftersom att sista lektionen var idrott och det kan jag inte vara med på just nu när jag inte är helt frisk. 
och i morgon har jag sovmorgon eftersom att naturkunskapen är inställt på morgonen, alltid lika skönt.
längtar som jag vet inte vad tills onsdag då min fina pojke kommer igen, så underbart. 
nu ska jag ta och äta sen får vi väll se om jag ska fortsätta med att plugga som jag gjort sedan jag kom hem nästan eller om jag ska ta en paus och kolla lite på vampires diaries, jaja. uppdaterar senare. 
puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: