3 Mars 2013

Hej! var ett tag sen jag bloggade nu, men har varit ganska upptagen med skola och annat viktigt!
men nu ska jag försöka bätta på det! 
sitter just nu i sängen vaknade för typ 10 min sen , pga. att jag har jordens ret hosta... och är snorig som tusan!
Älsklingen ligger och sover fortfarande, ska snart upp och fixa frukost!
måste bara orka gå upp ur sängen, är dock hur fint väder som hellst ute, blir lite sugen på att gå ut och ta en promenad! så skönt att snön äntligen börjat smällta och hoppas nu att allt hinner försvinna så att det inte kommer någe mer. 
i fredags så var drog faktiskt jag och fanny, jani, barish ,pierre och många fler till ub eftersom att det var ungdoms grej skit, ganska roligt faktiskt! träffade många fina människor! 
 
Mitt hjärta har varit så otroligt gulig, som ni vet så spenderade jag mitt sportlov hemma hos hugo, och sedan åkte hem på torsdagen, och han förljde med och har nu varit här hela sitt sportlov. så gullig! 
 
Igår hade vi mys dag bara va mest inne, eftersom att vi var själva hemma tills 20:00 typ. 
åt kakor med mjölk i solen på altanen.
och till middag så lagade jag chicken-nuggets och pommes, och en varsin kykling-klubba, riktigt gott faktiskt, sen gick vi ner på stan och handlade chips , dip, och dricka och hade vår egna myskväll! 
jaja, nu ska jag inte tråka ut er mera, ska upp och göra lite frukost! 
puss & kram!
Bilder från min lur! 
bild 1 och 2 är på mina kakor och mjölk som jag snjöt av i solen// 3 bild på hugo //4 på Happy hugos katt // 5 och 6 är ego bilder på mig och älskling!!
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: