Torsdag 14 Mars 2013

godmorgon på er! va ett tag sen jag bloggade nu, så tänkte kort fatta mina dagar lite snabbt innan jag drar mig vidare till skolan, så i fredags så var jag och såg Argo på bio med Hugo, Adam, och noah, va ocksp och käka, va ganska kul faktiskt! sen på lördagen så drog jag och hugo upp till sthlm igen och kollade kläder mm. han köpte ett par byxor och jag hittade snyggaste thigthsen från bikbok, lär komma bilder sen, på söndagen tog vi det mest bara lungt hade planerat att åka hem, men nej stannade kvar eftersom att jag hade studiedag i måndags, och adde och adam kom till södertälje och vi drog till rosenborg skolan hälsade på adam och noah, va ganska kul, sen åkte jag hem senare på kvällen. så min helg har varit underbar iallafall! 
jaja, nu ska jag ta och fixa mig innan jag måste gå. bloggar senare, pussar ! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: