2 Maj 2013

Godmorgon!
har suttit i sängen ett tag, är smått raslig, ont i halsen, men ganska pigg.
följde med älsklingen till tågstationen i morse, 08:21 och nu sitter jag här och lyssnar på musik och tar det lungt!
börjar 12:15 helt underbart!
i Tisdags var det ju valborg, hade den bästa valborgen på länge asso, skit roligt hade vi, dock regnade det typ till klockan 17, men som tur va slutade det precis när jag, älsklingen och fanny skulle till adde och grilla, och träffa adam , noah, jani, pierre, joseph. drog senare till tosterö och träffade massa roligt folk!
sen i går så taggade jag och älsklingen runt 12 på dan, och käkade hamburgetallrik på mälarens, träffade på fanny i hamnen, drog senare upp till adde och hjälpte han ta ned tältet som vi lånat.
sen satt vi där och chillade ett tag alla som va där i går kom och satt där, tills vi bestämde oss för att käka glass på slagsta. senare runt 17:00 så drog vi upp till kulan och spelade lite boll. så har mina underbara dagar sett ut.
kunde inte önskat mig något bättre!
nu ska jag ta och locka mitt hår. och sen sminka mig.
puss!
satt i hop några bilder från dom 2 senaste dagarna i ett collage, snodde några bilder från fanny för att jag inte hade någon mobil under valborg.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: