Uppe med tuppen!

Godmorgon på er!
vaknade alldeles nyss, är så sjukt trött, vill bara ligga kvar i sängen och sova har sjukt ont i huvuet och i halsen, men men måste upp till skolan, har ju nationella i engelska i dag 08:30.
wish me luck?
jaja, i dag kommer min älskling också, så jag hoppas att dagen blir bättre då, har faktiskt saknat honom massor, en minut utan honom känns som en evighet.
och så är vi förmodligen ensamma hemma i helgen också, så ska bli lite extra mysigt, får se vad vi hittar på för kul. 
hoppas ju på att det är fint väder osv. för om 2 dagar ( på söndag ) så firar vi ett halvår tillsammans, och min lille bror fyller, får se vad vi hittar på för roligt då också funderar på att gå ut och äta nått gott och bara spendera tid tillsammans med mitt hjärta. 
ska ta och börja fixa mig nu, så jag inte kommer försent till nationella. 
ha en bra dag! puss. 
får bli en bild från insta.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: