Du är den vackraste..

hejsan sitter just nu hemma hos min underbara pojkvän sitter nere i hans soffa med hans dator och kollar på tv,
medans hans mamma klipper han,
I Dag är det ett halv år sen jag träffade mitt hjärta första gången, är grymt glad för allt.
har inte gjort något speciellt vaknade av att mi älskling kom ner med frukost på sängen och även ett paket brevid , fick en jet set klocka som jag velat haft ett tag nu, så jävla söt!!
sen gick vi upp och gick 3 km spåret med min hund var faktiskt jäte mysigt, kom hem och gick till prinsen och tog en var sin natcho-talrik  och som efterrätt kladdkaka. Sen gick vi hem till vicktor och fick lite chips och lite godis som mys, och nu sitter han uppe och klipper sig, får hoppas att det blir bra då hihi :)
men ska nog vara lite social med dom andra nu, kanske lägger ut bilden på pressenten senare!! pusshej !! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: