Good morning raindrops.. ♥


Fråga mig inte varför jag är vaken.. för det vet jag inte rikitgt själv, vaknade faktiskt först av att det regnade, sen så kunde jag inte somna om.
sitter just nu i min fåtölj i mitt rum medans vicktor sitter i min säng och leker med en annan dator :) haha han ser ganska trött ut.
Min mamma gick nyss till jobbet så är helt ensamna hemma med hunden.
vaknade typ precis låg ute på ute-soffan och sov med vicktor i natt, var typ jätte kallt och det små regnade lite men som tur var så hade vi ju parasollet uppe, var ganska mysigt faktikst! speciellt på kvällen när man ser alla stjärnor :D
Hade inte tänkt att göra något speciellt idag, bara vara inne och ligga och kolla på film, mitt bästa när det är ganska dåligt väder, så bäddar man bara ner sig och kollar på film ,
Vill faktikst ut och fota just nu. men tror inte min kära pojkvän orkar hihi.
får väll se om det blir så iallafall lite senare ;)
men ska nog gå upp och göra lite frukost, är ganska hungrig.
pusshej.











KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: