Good morning sunshine..


sitter i köket och äter frukost med älsklingen som typ inte har så mycket feber längre :thumbup: , är helt ensamna idag eftersom alla jobbar och går i skolan, själv börjar jag inte förrens på fredag haha ;)
längtar inte så värst mycket men lite skönt ska det få bli att få vända lite på dygnet.. och träffa kompisar.
Min lillebror börjar också på samma skola som mig medans vicktor slutar på skolan och ska börja på st:eskil i eskilstuna på måndag!! kommer sakna han lite i skolan faktiskt. speciellt att ha någon som väntar på en preis utan för skolan när man har slutat .. jaja nu får jag iallafall möta han på tågstationen.
Igår var jag och v med fanny, gick runt lite och snackade var jätte mysigt.







HAHA så här härligt serriös bild







yeeeeah go for it

hahaha busfrö









HAHAHA kolla fanny



webbcam foto på mig och vicktor


ego-pic  , aja iallfall så såg jag ut igår, hade den randiga tröjan och sen mina blåa chinos till :)




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: