Jag vill inte sätta världen i brand, Bara tända en liten låga i ditt hjärta

Hejsan hoppsan, sitter just nu i min hängmatta ute på ute-plattsen med vicktor, är ganska mysigt faktiskt..
Imorgon börjar skolan igen då :/ längtar inte jätte mycket skulle vara skönt med typ ett år till med sommar och sommarlov tycker jag då men men.. ska ju faktiskt snart åka till turkiet är bara 13 dagar kvar nu, och 11 dagar kvar tills jag fyller år wiiiiiii :D LÄNGTAR !!!!

Juste igår så var vi hos vicktor efter som hans bror / bröder kom igår , hans ena bror bor i USA och den andra i uppsala så var där ett tag och hälsade på, var ganska mysigt.

Måste bara till lägga att jag längtar lite till vintern inte mycket bara lite för att få mysa ner sig när man kommer hem efter en lååång skoldag , och för att få ha vinter-jacka och mössa, halsduk..& så klart julafton som nästan alla längtar efter :) annars längtar jag inte så mycket. skulle faktikst kunna ha sommar året om då eller bara en månad vinter skulle ju inte vara helt fel och sen blev det sommar igen haha :D

Men ska nog ta och vara social med mitt hjärtegull nu, bloggar mera sen pusshej !!






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: