Dåsa skola igen

hej hej sitter just nu i soffan har precis ätit taco fyllda toaste med guacomole , var jätte gott!
& idag började skolan, men hade inga letioner var kul och träffa kompisar igen, iallafall så började dagen med att min lillebror väkte mig och vicktor ca. kl. 08.00 så gick vi upp och åt frukost och jag fixade mig, sen cycklade älsklingen med mig till skolan eftersom att jag började 09.30 :) i slutet av dagen blev vi indelade i grupper eftersom att det var så många nya elever ocg lärare så skulle vi bli indelade i grupper av olika åldrar och på vägen till IP så skulle vi lära varandras namn osv. när vi kom fram till IP så fick vi en boksav som vi i gruppen skulle forma oss som ett L , sen fick vi sluta runt 13.30 och älsklingen kom och mötte mig vid IP, så blev en chill-dag idag faktiskt.
aja blev ett ganska tråkigt inlägg nu så ni får en dåligt kvallités ego bild på mig
see yaaah, pusshej!!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: