Bilder från Eskilstuna / Tunapark med fanny och älskling

Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat så mycket har inte riktigt haft tid har varit lite upptagen med skolstarten ni vet :)
var faktiskt också i Eskilstuna med Fanny och vicktor i förrigår var verkligen jätte mysigt, köpte faktikst inget är VÄLDIGT imponerad av mig själv , brukar inte vara likt mig ... hhhm ?
är ju faktiskt för att om 6 dagar så åker jag och min mer än mest älskade pojkvän och min underbara familj åker till Turkiet , fy fan vad jag längtar ni förstår inte !!!!
ska bli så skönt att åka till värmen och få bada och sola som jag inte gjort så mycket i år.
är även mig földelsedag om 4 dagar längtar väldigt mycket till det med faktikst ! :D
men iallafall så åkte vi 16.33 tåget till eskilstuna eftersom att vi missa 15.33 tåget haha det åkte typ precis när vi hade kommigt .. så typiskt .
sen så tog vi bussen till tunapark och gick runt där , sen tog vi 20.06 tåget hem,
har inte så mycket mer att säga förutom att jag nog ska gå ner och mysa ner mig i sängen med min underara pojkvän :) juste har sov-morgon i morgon och slutar 13.30 så blir inte en sån jobbig dag i morgon som tur va eftersom att det är fredag hihi.
men ska försökta blogga mera & oftare fast det är skola osv osv!
godnatt pusshej!!


här kommer bilder från gårdagen i e-tuna :)







































































KOMMENTARER


ja visst var det mysigt :)

älskar dig också bästavän! <3

2011-09-10 // 13:14:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: