DAG 7,8,9,10,11 & 12

Dag 7 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon.
Om jag fick en miljon så skulle jag först sticka till thailand med mina närmsta vänner och min familj!
sen hade jag köpt antingen ett hus eller en as fin lägenhet långt borta från strängnäs!
och en sjukt schysst stor vit bil som jag kan åka om skring i.
sen hade jag nog sparat mina pengar tills jag blev lite större och fått barn osv osv. så jag kan skämma bort den!
Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
En dålig vana som jag har är nog att jag dricker så sjukt mycket coca cola,vilket gör det till ett beroende.
och att jag alltid efter skolan lägger mig i soffan och sover fast jag igentligen borde plugga..

Dag 9 - En bild på mig för ca ett år sedan.
En bild på mig från förra vintern


Dag 10 - En bild på mig och min bästavän.
Det är inte så sårt att gissa på vem det blir?
Såklart mitt hjärta Fanny Amanda Christine Lindberg Thörnblom

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.
Jag oroar mig just nu för allt med gymnasiet och att jag på nått sätt sänker mina betyg.. och inte kommer in på det som jag väljer mig för att söka till.


Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på.
Det får bli mitt favorit ställe .. TURKIET <3



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: