play the moment, pause the memories, stop the pain, rewind the happiness..

Hejsan alla fina, sitter just nu i min säng och lyssnar på Dubstep , ska snart gå ut med hunden.
näst sista skoldagen i dag , lääängtar som jag vet inte vad tills avslutningen just för att få se mina betyg, hoppas att dom blev som jag ville att dom skulle bli , för då är jag fan nöjd :D

har varit ganska seg på att blogga den senaste tiden , är slut med det nu förhoppnings vis, ska försöka bättra på det!!!

har inte så mycket mer att säga förutom att jag saknar min lilla richard och min plutt elias såååååå sjukt mycket finns inga ord hur mycket jag saknar dom , funderar på att åka upp till eskilstuna under lovet och träffa dom :D !!!

aja hoppas ni får en bra dag !!!! bloggar mera senare,  puss och kram :D

lär ju inte riktigt få dom betygen som jag skrev ned här i början av terminen , men men hahaha får ju hoppas på det bästa :D !! ska ge allt sista terminen i nian!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: