Trying To Recall


Vaknade precis är sjukt trött och uttråkad eftersom att vicktor ligger och sover brevid mig, så gullig :)
somnade ganska tidigt i går trotts allt fast jag trodde att jag skulle orka kolla klart på filmen som jag och min familj kollade på i går kväll,jag hann väll typ kolla lite i början sen så somnade och sov hela natten, ja så typiskt mig haha.
Idag blir det nog att sova hemma hos vicktor eftersom att vi har sovit här så sjukt mycket också, så det ska bli mysigt  jag skulle igentligen åkt ut med vicktor och hans mamma och pappa ut på sjön med deras båt men vi valde att stanna hemma hos mig istället.
va ute med mamma, jonny, vicktor & min lillebror och hans kompisar och inklusiv hunden igår för/eftermiddag och såg på när vicktor, min lillebror och hans kompisar åkte blades nere vid hamnen, duktiga va dom :)
Jag tycker sånt är ganska coolt faktiskt!

Några bilder från i dag när jag fotograferade 






Mitt lilla hjärtegull :)





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: