Dag 1 - om mig själv

Dag 1- presentera mig själv

så nu ska jag berätta om mig själv.
Jag heter Michelle Tiffany Svensson Åhs och jag är 15 i augusti.
Jag bor mitt i centrala strängnäs i en ganska stor lägenhet med min mamma och hennes nygifta man jonny, med mina två bröder, jag har oxå en kinesisk naken hund.
Jag går i 8b på Roggeskolan i strängnäs, men jag har även gått på massa andra skolor te.x : paulinska,vasaskolan,karlavagnen & tosteröskolan i strängnäs.
Jag ser mig som en ganska glad och possetiv tjej, men alla har ju dåliga dagar och alla är ju inte alltid glada så, men jag är oftast glad och sprallig.
Jag älskar att fotografera med min systemkamera en Nikon D3000 som betyder grymt mycket för mig, och att träffa kompisar, är oftast med min underbara fanny och viktor som jag älskar med hela mitt hjärta.
Jag Älskar oxå att shopa det är något jag och min mamma har något mycket gemensamt.
nu vet jag inte så mycket mer vad jag ska skriva, men ni kan ju alltid fråga om det finns något som ni funderar på eller så.
puss & kram alla goa.♥


Det här är jag. bilden är inte så jätte gammal, och den är tagen i studio av : Marie Carlsson.



 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: