37 sanningar om mig själv.

1. jag älskar att vara med min pojkvän jätte mycket, det finns nog inget bättre.

2. jag älskar chocklad

3. jag älskar att vara hemma och mysa och kolla på barnsliga disney filmer, när det är dåligt väder.

4. jag har alltid tyckt om köttfärs sås med spagetti med rivna morötter och ketchup.

5. jag kan vara sjukt flummig ibland, och hitta på knasiga saker.

6. jag är alltid jätte jätte trött i skolan

7. jag önskar att jag kunde bli super duktig i skolan, det är en av mina största drömmar

8. jag älskar min iphone 4 galet mycket

9. jag vill börja plugga på john bauer, eller på någon annan skola som inte ligger i strängnäs.

10. jag är jätte rädd för att sumpa mina betyg i skolan eftersom att jag hade hyfsade betyg förra året.

11. jag älskar min pojkvän sjukt mycket, han är verkligen allt för mig!

12. jag älskar att ha mys-kläder på mig t.ex. one pice, mysbyxor, stora tröjor, tofflor, sockor. osv.

13. jag går nästan alltid hemma i en jätte stor tröja , shorts och tofflor.

14. jag hatar verkligen falska människor, det är nog det västa jag vet.

15. jag äter verkligen inte blodpuddig eller fiskbullar det är det vidrigaste jag vet.

16. jag kan vara sjukt blond i bland.

17. jag är jätte glömsk.

18. jag älskar att vara med folk som jag har kul med.

19. när jag var liten ville jag bli brandman som min morfar, eller så ville jag mäcka med bilar när jag blev stor.

20. jag bor alltid hemma hos min mamma, fast mina föreldrar är skilda

21. jag har 6 syskon, som jag älskar. men det är bara 2 av dom bor jag med.

22. jag har känt fanny lindberg så länge jag kan minnas och hon är som en syster för mig.

23. jag  slängde bort hela åttan på att skita i skolan, skolka osv, när jag var kompis med madeleine.

24. jag har varit bästakompisar med dom som jag idag inte tycker om alls.

25. jag är inte så jätte ofta arg men när jag väl är det så är jag verkligen jätte jätte arg.

26. jag hatar folk som alltid vill ha så himla mycket uppärksamhet och bara går och skriker hela tiden.

27. jag är jätte glad att jag tog tag i skolan , när jag började va med jossan , karin  och fanny i skolan.

28. jag är inte blyg, men jag pratar inte alltid så ofta, för att jag är så trött te.x i skolan.

29. jag har jätte höga krav på mig själv.

30. jag har verkligen jätte tråkigt just nu, och jag borde igentligen plugga fysik just nu.

31. jag längtar efter att få träffa min bästavän i morgon.

32. jag och viktor har sovit tillsammans dagligen sjukt länge,hela sommarlovet.

33. viktor hade en egen byrå med sina kläder hemma hos mig förut.

34. när jag har tråkigt så brukar jag ta kort på mig själv med jätte fula miner haha.

35. jag älskar att fotografera men jag har inte så mycket ork att göra det längre.

36. jag saknar mitt slingade hår.

37. jag var blond i sommras , men jag trötnade på att slita ut mitt hår så jag färgade det brunt igen.

image description






























KOMMENTARER


Heej,, din blogg är superduperbra, du är så söt så man tycker det är så kul att kolla på dina bilder :D, När jag läste hur du är i dina 37 sanningar så är jag glad att folk kan förändras till det bättre, och det är hemskt hur man kan påverkas av andra! men jag hoppas du har det bra nu i skolan o allt, jätte bra blogg igen,



kram karolina :)<3

2011-11-16 // 19:55:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: