There no one like the other

Hejsan glad tjej här!!
ligger just nu i sängen och pluggar lite till matte provet i morgon, fick dock inte godkänt på G delen så ska testa på VG ,MVG delen i morgon , och se om det går bättre :)
har precis nästan kommit hem efter varit ute med fanny och adde, och så träffade vi på erik , hade as kul :).
ska snart börja med att göra min biologi inlämning som är tills på nästa vecka, känns som om det är sjukt mycket att göra just nu och ligger efter med två prov sen jag var sjuk.. inte alls roligt.
Var på rekarne idag , tyckte själv att det var en ganska fräsh och ganska mysig skola, och sammhälls och beetendevetenskaps linien verkade väldigt bra där!! :) har sån beslut ångest var jag ska gå, ville gå på John Bauer men är inte så säker på om jag vill det längre :)
ska även på öppet hus 16 december och kolla på vet inte riktigt om det var europaskolan eller thomas eller båda hahha , aja ska bli kul och se :)!!
ska träffa min älskade pojkvän om ett tag när han kommit hem från zero, han är så fantastiskt gullig på tal om ingenting, älskar han något så sjukt. är verkligen galet kär i han.

aja lägger ut en dagens och några bilder innan jag avslutar detta inlägg som var ganska halvt ointressant :)

Dagens humör: Super Lycklig
Dagens mående: jätte jätte bra !!!
Dagens borde: Plugga just nu och sen fixa lite små saker som att städa rumet osv.osv.
Dagens frisyr: utsläppt med lite krusat sen igår :)
Dagens smink: mascara , foundation, roch (stv?)
Dagens klädsel: svarta byxor, grå tjöja med ficka, och en svart stickad kofta över med beige halsduk.
Dagens vill ha: en klänning till niornas dans som är den 15 december!
Dagens fundering: inget speciellt bara som vanligt tror jag.
Dagens beroende: Inget tror jag , bortset från det vanliga som är min pojkvän ;)
Dagens tråkigaste: ingenting tror jag :)
Dagens längtan: att få träffa mitt hjärtegull
Dagens låt: takida- you learn








KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: