såklart jag blir avundsjuk när andra kramar dig, eftersom för en sekund har dom hela min värld i sina armar.

Hej alla människor, sitter just nu i sängen och pluggar lite på engelskaprovet som jag har i morgon, känns som om att jag aldrig kommer att klara det tack vare vissa ändrade planer..!!. Träffade även Fannybanny hjärtat idag, har haft jätte mysigt , hon är även hjälpt mig lite med att fixa den nya designen på bloggen som inte riktigt är klar, har inte riktigt bestämt vilken färg den ska vara i ? hjälp mig? :)
men ungefär något liknande kommer den att se ut :) men kommer nog vara ganska rörigt just nu här på bloggen eftersom att jag håller på och fixar lite osv. men får hoppas att det blir bra tillslut...
Ska även försöka hinna lägga in min och fannys bilder från i förrigår då vi var ute och fotograferade!!!!! :D
måste bara säga att det har varit världens sämsta tråkigaste väder idag det har regnat i stortsätt hela dagen, skit tråkigt ...
men ska ta och fortsätta plugga nu, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, puss o kram !!
Ni får en bild på viktor bara för att jag älskar han och för att bilden är så helt galet fin, älskar den!!! :D


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: