Det var som ett riktigt hugg i ryggen..

jag fattar inte varför folk inte bara kan berätta och säga som det är ? hur fkn svårt kan det vara?
dessutom blir det bara värre eftersom att jag ändå får reda på det i slut ändan..
är så jävla piss of just nu , vill bara bort i från den här jävla pundarhålan nuuuuuuu..
jag orkar fan inte mer.. kan fan inte lita på nån här längre.. alla går bakom allas ryggar och snackar en jävla massa skit om varandra..
nej. vill fan bara bort här i från nu..

fattar seriöst inte hur man kan gör något sånt när man vet hur jävla jobbigt jag tycker att det är.. kan ju säga att du hade fan inte tyckt att det var så jävla kul om jag gjorde lika dant mot dig , och tro mig jag har varit nära men jtag gjorde det fan inte för jag vet att det är så jävla RESPEKTLÖST..
tänker inte nämna några namn eller nått men tror att personen kanske tar åt sig själv och fattar att det här är om dig!

och du ska veta att jag tappat min tilllit till dig och respekten flöt med..
helt sjukt av alla jävla människor så GJORDE DU det..
tack så jävla mycket, det kändes bara liiiiiiiite.... eller jävligt mycket.

men nu vet jag ju vart jag har dig..  och på vilken nivå du ligger på.

förlåt för alla fula ord och att jag skriver allt just här.. vill bara att  personen som gjort så här verkligen ska fatta hur jävla hårt det HÄR TOG PÅ MIG..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: