FML

seriöst , är så jävla f**king irriterad och helt jävla piss off på typ allt just nu , tack vare jävla jani , så har jag ingen jävla telefon , kommer inte ens åt den, och kan heller inte spara mina jävla bilder, och så mår jag verkligen sjukt dåligt..
ÅH är så jävla irriterad så det finns inte!!!!!!!!!!!!!!!!!
dagen var iallafall bra med mina tjejer som jag saknat massor! var på besök på john bauer och det var väll helt ok, dock svin tråkigt och den sista letionen vi var på var verkligen inte så frästande , det var skit tråkigt och alla på letionen brydde sig inte om vad läraren sa och satt istället och spelade spel osv osv.
iallafall så träffade jag världens bästa joel ett tag, vilket var jätte roligt, sen gick vi ned till stan och gick och kolla på kläder osv.
iallafall så var det jätte kul , sen stannade jag kvar i eskilstuna och träffade min lilla elias, vilket också var mysigt, dock mådde jag inge vidare, och mtt huvud höll på explodera.
tog 16:52 bussen hem , somnade även på bussen haha, var sjukt trött och mådde verkligen inte så bra , så det var nog det som jag behövde.
sen när jag är på väg hem så träffade jag på jani utanför präntaren , vi gick hem till mig och kollade lite på tv och snackade , sen så gjorde han så att min mobil fuckade , och där vände mitt braiga humör..
så dagen har varit upp och ned, men iallafall så insåg jag hur mycket jag verkligen sakat att vara med dom tjejerna och hur mycket allt faktikst har förändrats , att dom en gång har varit mina bästavänner och att jag för en vecka sen inte snackade alls nästan med dom, så det var verkligen jätte kul att träffa dom igen!
lägger ut bilder från dagen senare, han som tur va lägga in dom innan mobilen fuckade sig och inte ens gick att starta..
nu ska jag väll ta och hitta en lösning på detta, hoppas ni alla iallafall haft en toppen dag!
puss hej!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: