Sen blogging!

hej fick bli ett ''natt'' inlägg eller vad jag ska kalla det, har varit fullt upptagen med att vara med världens bästa killar idag ( jani och markus ) verkligen två underbara människor som alltid får mig att le! 
nu sitter jag iallafall och skriver med några på facebook och redigerar lite bilder. 

 träffade även min ängel ett tag på ''kvällen'' mysigt, saknat henne massor!
ska snart ta och hoppa i sängs och få min skönhetssömn, för de behöver jag verkligen! 
ska igentligen ha enegelska muntlig redovisning i morgon , men går inte eftersom att det f*tt power pointen inte vill funka så har precis mailat och sagt att jag inte kan göra det , hur pinsamt som hällst!

vet faktiskt inte om jag ska gå till skolan i morgon, mår verkligen inge bra just nu , cepe ont i huvudet och halsen, sen så slår mitt hjärta både fel och jätte snabbt och mår sjukt illa..
tror jag starkt håller på att bli sjuk eller nått, jaja nog med gnällandet!

vet inte riktigt vad som hänt med mitt bloggande, det har verkligen blivit super dåligt, men är tacksam fortfarande vid dom som läser den , har ju faktikt runt 30/40 läsare som följer min blogg fast jag uppdaterar mig blogg så dåligt och lite, tack kära ni!

ska iallafall försöka bli bättre på det tror jag, men nu i slutet på nian är det mycket annat att tänka på , det är allt det med gymnasium, med betygen, nationella proven, osv. osv.
så har inte riktigt funnits tid till att blogga så mycket.

och kan tyvärr inte lova nått att jag kommer bli bättre på att uppdatera eller nått eftersom att jag tyvärr inte kan veta riktigt vad som händer här efter, men vill verkligen blogga mera nu, så kommer försöka uppdatera så ofta som möjligt!

nu ska jag nog ta och krypa till sängs, godnatt alla änglar som läser detta! puss på er!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: