anledning till mycket DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIG uppdatering!!

förlåt att jag haft så sjukt dålig uppdatering, har verkligen inte haft tid eller lust i huvudtaget att blogga..
men får se om jag fortsätter nu eller om jag tar en liten paus fortfarande..
har varit sjukt trött och haft en riktigt bad day today.. mitt hår har varit en katastrof, har känt mig smäll fet.. har bara varit allmänt trött med allt antar jag.. men men ska inte gnälla här..

sitter just nu nere på mitt rum och kollar på big brother.. tycker seriöst inte att det är så jätte roligt längre... bara en massa bråk och verkligen inte alls lika roligt som förra årets big brother. dock ger det mig en massa bad memories osv.

känner mig allmänt nere och irriterad just nu så tror att jag hoppar in i en dusch efter BB och sen går och lägger mig, har även bestämt mig för att gå upp tidigt i morgon och springa lite! ska försöka göra det några gånger under påsklovet iallafall.

bilderna visar lite vad jag gjort under den tiden som jag inte bloggat , så ni har lite koll fortfarande haha ;)
puss!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description
image description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: