23 December - dagen innan Julafton

hello, förlåt att jag inte uppdaterar på ett tag. men har haft ganska mycket att göra nu sådär innan jul.
jaja, idag så har jag spenderat min tid med mitt lilla hjärta som sovit här nu i helgen. gud vet inte vad jag hade gjort utan honom, älskar han så sjukt!
iallafall så i morse så kom mamma in och frågade om vi skulle med till Eskilstuna och handla de sista julklapparna.
så vi åkte runt 12 eller nått.
strosa runt i tunapark, kollade på kläder osv. hittade finaste mysis dressen , gud så fin!
och när vi skulle dra oss hem så började bilen krångla och tillslut så åkte vi i 10km /h på motorvägen mellan eskilstuna och strängnäs tillslut så stannade vi och det kom en stor polis pikebuss som stannade och frågade hur det gick. det slutade iallafall med att vi satt uppe så bärgnings bilen och åkte hem.
haha herregud vilken dag.
jaja så kan det gå.
tur att jag hade min pojkvän som alltid får mig på så bra humör, när livet inte alltid rullar på. Saknar honom faktiskt redan fast hans tåg gick för en 30 min sedan, men som tur var så kommer han i morgon igen på kvällen och så ska vi ha vår egna lilla julafton tillsammans. och han ska få sina julklappar. åh vad jag lääääängtar!
jaja, ska ta och lägga mig nu, börjar bli trött!
får se om jag bloggar i morgon också, lär väll ha lite tid på kvällen för det.
men god jul på er alla! hoppas ni får en toppen jul!
puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: