Förlåt för skit dålig uppdatering!

Förlåt att jag inte bloggat på länge!
Har sååååå sjukt mycket att göra.. Har varit helt upptagen. Tänkte att jag skulle lägga ut vad jag gjort de senaste dagarna, senare.
Sitter just nu på matten, saknar min lilla Valentina som går lucia tåg, har inte träffat henne på jätte länge eftersom att hon varit i Paris..åh ska bli kul att träffa henne.
Ska snabbt träffa älsklings Hugo sen efter skolan, stackars älskling, som har gipsat handen! Såååå synd om min lilla Gullegris!
Ska ta och plugga lite nu har läxförhör i morgon.. Åh orkar inte, så tur att det bara är en vecka kvar i morgon!
Hörs senare när jag kommer hem!
Åter igen förlåt för att jag inte varit ett dugg social med omvärlden!
Pussar på er! ❤


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: