Tisdag 18 december 2012

Godmorgon på er!
Förlåt att jag fortfarande varit dålig på att uppdatera, har spenderat helgen med min pojkvän och träffat några kompisar, har även spenderat gårdagen hos doktorn, så glad att mitt hjärta följde med mig!
Jaja, Hugo åkte hem igår med 20:17 tåget. Så efter det satt jag mig och tränade på min engelska redovisning tills i morgon. Är fortfarande inte nöjd med den..
Just nu sitter jag på tåget som åkt fel och som står still mitt i en skog. Haha asså ärligt SJ?
Går bara till 14:45 idag vilket är mycket skönt! Ska nog fråga min pojkvän om vi kan träffas en snabbis eftersom att hi förmodligen inte kommer att träffas så mycket i helgen eftersom att det är jul helg.
Jaja ska läsa lite ur min bok som jag har redovisning i morgon på. Fan va dåligt det går just nu...
Hörs senare!
Bjuder på bilder från outfit idag och på mig och älskling i helgen.


KOMMENTARER


Supersöta tillsammans!

2012-12-18 // 18:13:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: