Godmorgon världen!

vaknade precis av att mamma kom in i mitt rum för att se om mitt ansikte fortfarande va svullet från i förrigår, kan säga att jag är ganska svullen fortfarande men det är ingenting jämfört med var det va då! , då jag inte ens kunde öppna mina ögon eller nått! har sovit som en prinsessa i min säng, ååh vad jag har saknat min underbara säng!❤❤
Fick även höra att mina små syskon och iallafall låtsas mamma kanske skulle komma vet inte om hela familjen kommer eller inte,
men tror att mina små syskon blev väldigt väldigt rädda sist dom träffa mig när jag var tvungen att åka in så akut, dom var ju liksom hemma hos mig när det hände..
Aja ska nog bara ta det lugnt i dag känner att jag inte riktigt fortfarande orkar med att gå upp och fixa mig noga osv osv. Är ganska slut fortfarande och har typ ont överallt!
Bloggar mera senare , puss!
Slänger in en snyggingbild också ;)
image description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: