Kvälls bloggar & sängen väntar!

Tänkte att jag lägger in ett sista inlägg innan jag går till sängs, sitter faktiskt just nu och målar naglarna med mina nya nagellack som jag köpte på vero moda när jag var med Fanny på alla ❤-dag fick ett litet behov av att testa dom nu, älskar verkligen färgerna på dom , otroligt fina måste jag säga!
Kan snabbt också berätta vad jag gjorde på min alla ❤-dag. Först då var jag med världens bästa Fanny efter skolan sen så gick vi runt och prata en massa på stan , då jag köpte mina fina nagellack :)
Sen så fick vi för oss att vi skulle till tosterö så vi tog första bästa bussen dit, där vi möter Rasmus i väntan på bussen!
Sen när vi hoppar på bussen så ringer vi till Robin eftersom att bi hade bestämt att jo skulle träffa han och då säger han att han redan är i stan haha.. Så vi bestämde oss för att åka tillbaka med samma buss, sen så hoppade vi av vid polisstationen och går till gårn för att han va där.. Sen så när vi mött Robin så gick vi hem till Fanny och kollade på twilligt och hade mysigt!
Sen när Robin gått lite senare på kvällen så bestämde vi oss för att gå mer på stan och handla en massa gått och sånt, sen fick det bli att gå tillbaka till fanny och ha massa mys!
Haha måste varit sämsta förklaringen på länge men men.. Haha blev en lyckad alla hjärtans-dag iallafall tack vare Fanny och Robin ❤
Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig så att jag orkar upp i morgon, godnatt alla fina!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: