Lördag 18 februari 2012

Hejsan , har uppdaterat dåligt idag Pågrund av att jag inte varit hemma, har varit i Stockholm sen kl: 12 ungefär, har varit på kistamässan och kollat en massa :)
Haft en mysig idag fast vädret varit mycket trist.. Mår dock ganska illa och har ont i mitt huvud just nu, får hoppas att det försvinner snart, för det gör att jag blir på ganska dåligt humör osv.

Ska snart ut och träffa Jonte, så hoppas att mitt illa mående försvinner innan det!
Har inte så mycket mera att säga förutom att jag vill verkligen ha sommar och vår NUUU!!!!
Längtar bort massvis från det här gråa tråkiga vädret!

Lägger in en bildbomb med ego bilder från idag haha, ha en bra kväll alla söta så kanske jag bloggar mera senare! Puss ❤

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: