Morsning korsning

Godmorgon , morgon pigg tjej här!
Har varit vaken sen kl.05:00 typ, så där härligt att vakna upp en måndagsmorgon på lovet! Haha eller?
Aja, ingen större fara för mig men lär lägga mig ganska tidigt i kväll!
Ligger och små längtar mig bort genom att kolla sommar kläder och en massa fina skor, åååååh vad jag längtar till sommarn asså helt sjukt, vill ha det NU!
Hatar att vintern alltid ska vara så grå och trist! Börjar dock gå åt det ljusa hållet vilket är galet skönt.
Skulle kunna tänka mig att ha sommar året runt typ! Hade varit en dröm!
Funderar på och hoppa in i ett bad med massa bubblor och tända ljus och ta en av böckerna som jag tänkte att jag skulle börja läsa! Jo det går nog bestämt bli så!
Bilder från we ❤ it
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: