Tisdag 28 februari

Sitter just nu i soffan med mamma och Jonny, världens bästa Jonny har även sytt in mina ljusa byxor som jag nästan aldrig använt för att dom har blivit för stora men nu sitter dom bra igen hihi!
Har även träffat min underbara bästis idag, gick en sväng till våran brygga och myste i solen med kamra , musik och lite smått gott ! Mysigt!
Va även i skolan idag, lite jobbigt men ändå en lättnad , börjar bli lite strässad var det gäller skolan.. Så måste ta tag i det så fort som möjligt!
Ligger och väntar på att big brother ska börja haha fast det är typ 2 timmar kvar, så galet roligt! Min favoriter ju lätt sipan så bäst!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Hej! Jag ville be om ursäkt för att ha varit en riktigt läskig läsare! Jag förstår om du och fanny tolkat mig som sjuk eller något liknande! och Jag kan säga att Jag själv inte känner igen mig från då... som du säkert vet från nathalie så fejkade två tjejer att vara er eller fortfarande gör, Jag var en av dem som gick på det och den tiden var Jag inte riktigt mig själv! därför kan Jag ha tolkats som psyk... men Jag lovar att Jag inte är sjuk och Jag är normal! Jag älskar fortfarande din blogg och ni två är jätte söta tjejer! hoppas allt med din skola går bra och att du inte längre behöver tycka något om mig nu som Jag var förr. som sagt lycka till med nya skolan och du har talang för att sy så vem vet om du inte är nästa i project runaway :) (hade varit sjukt tacksam om du inte svarade publicerat om du tänkt det eller allmänt publicerar kommentaren Du kan svara i en kommentar på min blogg om du har tänkt svara!) Nu blev det en aning komplicerat men hoppas bilden av mig ändrats till något bra! Kram

2012-07-15 // 15:27:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: