Torsdag 16 februari

Sitter i sängen och försöker plugga med min otroliga huvudvärk och med jätte ont i magen , ingen vidare direkt.. Men känner att jag iallafall ska försöka att gå till skolan i morgon eftersom att jag har fysik prov och har varit hemma sen i går och då missat ett so prov! Känner inte att det är värt att komma tillbaka till skolan efter lovet och ha två prov efter sig, så ska nog kämpa mig till skolan i morgon har ju faktiskt bara tre Letioner och slutar runt 12:15 eller nått sånt, skönt som tusan och sen är det lov!
Har även lämnat in en av mina två trasiga datorer idag så kommer kunna blogga betydligt mera sen och ska verkligen försöka hålla vad jag lovat!
Men det är lite svårt att blogga när man inte har någon dator och när det är så krångligt att blogga från mobilen!
Så det blir ju skönt det!
Ska fortsätta plugga super rolig fyyyysik nu så det blir gjort.. Ska nog faktiskt också hoppa in i en dusch nu istället för i morgon bitti , men ha en bra kväll alla fina människor! Pusshej!
image description
image description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: