Hallå där!

Sitter just nu i soffan , Fanny hjärtat har precis gått hem, har gått en jätte mysig långpromenad och pratat om typ allt som vi brukar göra!
Sen gick vi hem till mig och kolla på big brother, super mysig kväll!
Fick även ett gaaaaaaaalet fint linne av min lilla ängel, jag älskar sig världens bästa vän, du är bara för jävla bra!
Va även på en symässa i Stockholm och fick med mig en massa fina mönster på kläder som jag tänkte att jag skulle sy kan visa lite bilder på det senare!!
imorgon ska nog bebis sova här , lääängtar som tusan, saknat han sjukt mycket!
Bilder från symässan, tidningar med massa fina mönster, och mitt super fina linne som jag fick av Fanny ❤
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description

KOMMENTARER


Aw, älskling du är bäst!!!!!

Älskar dig massor bästavän!<3

2012-02-20 // 00:29:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: