Mysig dag med lillebror!

Sitter just nu i min säng, har precis delat en kebab sallad med mami, galet mätt blev jag iallafall!
Iallafall så har jag och min kära lillebror spenderat hela dagen genom att baka kladdkaka, gjort smoothie (stavning?) och städat hela över våningen, kreativa!
mysigt var det iallafall och bra resultat med allt så, kan inte bli bättre ?
Vi gjorde lite mysigt och tände massa ljus när mamma kom hem från sjukhuset, hon blev super glad! Älskar att se henne glad.. Dock jobbigt den här tiden men man får ju se det possetivt iallafall, och hoppas på att det blir bättre!
Ska ta och fixa klart min bild uppgift nu så att den blir klar! Puss
Kladdkakan var godare än vad den ser ut på bilden, den råkade gå sönder när jag tog bort kanterna på formen!
& så en ganska mycket bättre bild på hur mitt hår blev efter jag klippte det!
image description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: