BIG LOVE TO YOU DARLING!

Sitter just nu på golvet i mitt rum håller på och städar och rensar lite kläder, har på tok för mycket kläder som jag inte har plats för, hela min byro är full och hela min garderob är helt proppfulla, så mååååste verkligen rensa lite, och lika bra att börja nu så att jag får det gjort annars kommer jag bara förmodlligen glömma bort det!
Funderar även på att kolla lite skor osv. är så galet suger på att shoppa, dock inte så ovanligt men men , iallafall så köpte jag mycket fina smycken här om dagen , får se om jag lägger upp bild på det senare, om jag inte glömmer bort, blev iallafall en ring, tre örhängen, ett halsband
, BIG  LOVE!
Iallafall så är det sjukt skönt att det är fredag i morgon och att jag slutar halv 2 hihi skönt!.
juste! ska även skicka in mina gymnasie-val i kväll tror jag om inte någonting hindrar mig, men är nästan helt bomb säker på det nu så!
och är grymt taggad till att få komma bort från roggeskolan och bara få börja om på nytt på en ny skola, ny miljö och nya lärare, det är klart att jag kommer sakna några lärare (framför allt Johan) från rogge också men vill verkligen bort NU!







KOMMENTARER


Anonym

Hejj!! Jag skulle vilja se din navelpiercing.

Kan inte du lägga ut en bild när du har den?

Kram!!

2012-01-26 // 19:50:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: