Det här är värt att dö för, Jag tror mitt hjärta blöder...

Sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggio -mitt hjärta blöder , fast jag har så sjukt grymt ont i mitt huvud..
men men skolan var inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara eftersom att vi har ändrat schema för innan hade vi typ 3 timmar hål till 13:05 men nu börjar letionen 12:00 och slutar istället 13:15 så det är grymt skönt!!!
träffade även min söta lilla kusin och moster som var här för ett tag sen, mys!!
funderar på att gå upp och ta en kopp varm chocklad nu, muums!

image description

image description

image description

KOMMENTARER


Nathalie

Hejsan Måste bara säga att din blogg är grymt bra, älskar den! du skriver så personligt och du är sjukt vacker!

Tänkte bara fråga kan inte du göra ett inlägg om dig själv och lite vad du brukar göra mm.

och om du skulle kunna lägga ut varje dag vart dina kläder är i från ?

Mvh Nathalie

2012-01-10 // 18:54:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: