Jag Älskar Dig Mitt Hjärta! ♥

Circe Helenius Biström ♥
Circe mitt hjärta!
Du betyder så sjukt jävla mycket för mig tror inte att du ens förstår hur mycket du igentligen betyder för mig det är helt sjukt! tro mig det som hände mellan oss, var en mardröm, jag ångrar det så sjukt mycket och det ända jag vill just nu är att det aldig händer nått sånt igen!
För du är en sån underbar människa och kompis som alla människor borde ha, och du är underbar på alla sätt gumman!! och jag vill verkligen inte förlora dig igen!
Jag älskar dig så sjukt mycket!♥






KOMMENTARER


Åh hjärtat!

Asso du gör mig tårögd, fattar inte ens hur jag kan fått träffa en sån fin människa, jag är verkligen lyckligt lottad! Du betyder jävligt mycket för mig ska du veta, aldrig ska det där hända igen, aldrig !!

Älskar dig över hela mitt hjärta ! <3

2012-01-27 // 21:56:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: