Tillbaka på linjen igen!!

Hej , är galet ledsen för att jag inte uppdaterat den sista tiden men har verkligen inte haft något sug till det alls och så har jag varit sjuk så har inte orkat, och känt att det är bättre att ta allt det andra som är viktigare först, men ska bli en ändring på den från och med nu ska förstöka att uppdatera så ofta som möjligt!
iallafall så för er som inte redan visste det så är jag rödhårig nu , vilket jag älskar super mycket, ångrar inte ett dugg att jag gjorde det!!!! och till sommaren ska jag nog färga lite mer blod rött tror jag..

aja just nu sitter jag och skriver med världens finaste bebis, och ska snart ta och gå och lägga mig börjar känna att jag är jätte trött..!
så bloggar mera i morgon, puss godnatt!

image description

image description

image description


KOMMENTARER


Supersnyggt! :) Du passar i det jättebra!

2012-01-28 // 17:05:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: