Här är några av dom som gillade min status på Facebook!!

Fanny Lindberg!
Fanny hjärtat, du är min absoluta bästavän och har alltid varit!
du betyder så sjukt mycket för mig, och vi har så sjukt många fina minnen tillsammans!
du är som en syster för mig och du är underbar på alla sätt och vis!
Du är en av dom som betyder mest i mitt liv för mig!
Jag älskar dig  grymt Fanny



Circe Biström!
Tjejen , du är en fantasisk människa, har bara träffat dig en gång men det räckte för att se att
du är en galet grym tjej! Du är så sjukt söt och fin på alla sätt!
Hoppas att vi kommer lära känna varandra lite bättre och att vi blir närmre!
puss


Ella Wiklund!
Ella, du är en sååå sjukt söt och fin människa, känner dig dock inte så bra
men det hoppas jag att vi kan ändra på.. ibörjan så tyckte vi typ inte om varandra för en
sak som hade hänt på marknaden för typ flera år sen, som sen visade sig var ett
missförstånd, haha. iallafall så är du grymt vacker och jätte söt på alla sätt!


Nellie Jansson!
Nellie min lilla prinsessa! du är så galet söt och underbar!
du gör mig alltid så glad! vi är typ '' sysslingar '' och du betyder sjukt mycket för mig gumman!
jag älskar dig!


Jeanette Melin Åhs!
Mamma, du är den bästa som finns, och jag älskar dig sjukt mycket!
osavätt om jag kan vara hemsk och oavsätt vad jag säger till dig så kommer
jag aldrig sluta älska dig mamma!


Amina Jakupovic!
Du är sjukt sjukt fin och vacker!
pratade ganska mycket förut men sen så slutade vi bara av nån konstig andledning..
saknar dig massor!


Beatrice Frisberg!
Betty hjärtat, jag saknar dig något så sjukt, känns som att det var tusen år sen vi pratade!
Du betyder sjukt mycket för mig och våra minnen är gryma!
Du är underbar på alla sätt och vis!
jag älskar dig hjärtat!


Adde Larsson!
Adde, du är en av mina närmsta vänner, du betyder så grymt mycket för mig!
och vi har gjort sjukt mycket roligt tillsammans!
Du ska veta att jag alltid finns för dig och att jag älskar dig Andereas!


Jonatan Eriksson!
Du är sjukt fin! och jag saknar dig otroligt mycket!
Var typ flera år sen vi träffades och bara pratade!
Du är en grymt roligt och underbar kille!
Saknar när jag alltid var i åker hos min pappa och vi pratade!
måste ses snart!
puss


William Carlström!
WILLIAM :D ,jag saknar dig massor massor i klassen!
du va alltid den som fick mig att vara glad och att skratta, och sen så bara brytte du skola..
tycker faktikst att du ska byta tillbaka!!!!!!!
Iallafall så är du en grymt söt och gullig kille!


Hampus Öhman!
Hampus , du är sjukt snygg och snäll!
har kännt varandra sen vi var jätte små, men inte pratat så jätte mycket.. men vi har fortfarande kontakten kvar! du är sjukt fin på alla sätt!


My Nordh!
My hjärtat! du är sjukt underbar på många otroliga sätt!
har fortfarande inte träffas än men vi har känt varandra ett bra tag nu!
Måste bara säga att du är sjukt fin och att du betyder mycket för mig!

och jag älskar dig!


Joel Von Cogne!
Joel, du är grymt snäll ! har inte känt varadra så länge men du är en sjukt snäll och rolig kille!
Och du betyder!


Alma Linde!
du är sjukt söt och fin!
Vi pratar inte så mycket längre , men vi gick i samma fotbollslag förut och jag saknar dig massor!


Jasmine Andersson!
Jasmine gumman, du är underbar!
finns inte så mycket mer än att säga det! du är bara så sjukt underbar på alla sätt!
och du betyder grymt mycket för mig!
måste träffas nån dag !
Älskar dig


Josefin Berggren!
Hjärtat , du är bäst!
du betyder grymt mycket för mig och vi har många rolig minnen tillsammans!
Du betyder grymt mycket och du får mig nästan alltidpå bra humör!
Jag älskar dig!


Christofer Eldebrink Herre!
Känner dig inte så jätte bra, och det borde vi ändra på!
men du är grymt snäll och söt!
du har även så sjuuuuukt grym musiksmak!


Johanna Colliander!
Älskling, du är så grymt vacker !
Du är en av dom som betyder mest för mig , du finns alltid när när man berhöver dig som mest!
du är så sjukt underbar på alla sätt och vis!
Saknar och älskar dig massor!


Amanda Jönsson!
Amanda, du är en grymt fin person med grymaste humorn!
Känner dig inte så jätte jätte bra men du betyder ändå grymt, tycker vi borde träffas nån dag!
Minns på marknaden för typ nått år sen då du och ella typ hatade mig för att ni trode att jag knuffade ella med flit när jag gick förbi er, fast det inte ens var jag haha. men men är glad att vi är kompisar !
puss!


Rasmus Ozolins!
Rasmus , du är en sjukt grym och mycket söt kille som
ärrrrr grym på att shuffla!
Måste bara säga att jag är så sjukt glad att vi är kompisar igen för du
betyder grymt mycket för mig, och du finns alltid där när man behöver dig!
och vi har haft våra bra och våra dåliga minnen, men tycker att vi bara fokuserar på dom bra!
tack för att du finns!


Jani Laukkanen!
Jani , du är en riktig tuffing!
hoppas att du inte glömt våran klubb va? '' STT '' haha.
Du är sjukt rolig och jätte snäll!



Amanda Gustavsson!
Amanda gumman, har inte pratat med dig på typ hundra år,
minns att vi alltid pratade jätte mycket förut! du är en grymt fin och vacker människa , inte bara utseende mässigt!!  Men Jag saknar dig sjukt mycket!
puss !


Barish Püsküllü!
Barish , känner dig inte så bra , men du verkar as snäll!
Gick i samma klass som dig i typ 1 till 3  på karlavagnen, och minns att du var en liten bråkstake då haha!


Kija Eller!
Känner dig inte så bra, men
Gick på samma skola som dig när jag var liten och om jag inte minns fel , så var vi kompisar!
men du värkar jätte snäll och du är jätte fin!


Amanda Kareliusson!
känner dig inte så bra men vi pratade ganska mycket förut..
Du är grymt söt och fin !

Alexandra Strömberg!
Du är en grymt söt och gullig tjej !
som jag pratade med ganska mycket förut , men tyvärr inte längre!
Men det är ju inte omöjligt att ändra på ellerhur?

Helen Jansson!
Helen , du är jonnys kusin och har små änglar som barn!
Du är sjukt snäll!


Jesper Sjöström!
Du är sjukt söt och gullig!
Känner dig inte så jätte bra men du är jätte snäll och rolig!
Hoppas att vi lär känna varandra bättre för du värkar va en toppen kille!


Erik Parsmo!
Erik , du är jätte söt!
Gick i samma klass som dig på karlavagnen!
Har dock inte kvar så mycket av kontakten, men du är grymt söt!

Elin Lundqvist!
Elin min lilla ängel jag saknar dig massor!
Minns alla våra minnen när vi lekte i åker, och att vi alltid sprang över på varandras gårdar haha, saknar det sjukt mycket!
Du är grymt söt och underbar på alla sätt, och vi måste träffas snart!


Elias Eilertsen!
Elias, du är grymt söt och jätte jätte snäll!
hihi och du får mig alltid på jätte bra humör!
Du betyder massor för mig och jag saknar dig!


Carolina Werner!
har gått i samma klass som dig sen i 3:an till 6:an då vi började i olika klasser!
Du är jätte snäll!

Sofie Gilander!
Känner inte dig så bra , men du är söt och snäll!
vi pratade ganska mycket förut men inte längre, men jag saknar dig gumman!


Simon Cadenius!
känner dig inte så jätte bra , har precis börjat prata typ,
och en sak är redan säkert..du är jätte snäll och verkligen grymt söt!


Karin Sandell!
Känner dig inte så jätte bra , men en sak vet jag och det är att du är grymt vacker och att jag älskar ditt hår!
och att du verkar grymt snäll!


Shaden Almohamad!
shaden du är min barndoms vän! haha kommer aldrig glömma våra minnen!
har kännt dig nästan så länge jag kan minnas!
men tyvärr så pratar vi inte så mycket längre!
Men du har grym humor och jag saknar dig sjukt !


Näda Aldeeb
Du är en grymt fin tjej, och även gammal barndomsvän från tosterö!
Saknar dig jätte mycket !



Samuel Åkerblom!
känner dig inte så jätte bra , men minns att vi pratade väldigt mycket i sommras!
Iallafall så är du sjukt söt och jätte snäll!

Philip Thörne!
Philip, du är sjukt rolig och snäll,Saknar dig massor i skolan!
du lyckades alltid att få mig att skratta och vara på bra humör!!

Filip Poikela!
Du är en sjukt rolig och snäll kille som går in min parrarelklass!
och du är jätte söt!
haha måste bara tilllägga att ditt skratt är grymt !!

Marcus Norman!
Du är en grymt söt och jätte snäll kille som går i min pararellklass!

Nathalie Warnefjord!
känner dig inte så bra, men Du är en söt liten tjej och som värkar jätte snäll och som kommenterar massa fina saker så att man blir jätte glad!

Jonathan Kruger!
Känner dig inte så jätte bra .. men har pratat några gånger!
och du är sjukt snäll och rolig!!!

Denise Hamrén
Denise gumman, du är såå grymt fin!
känner dig inte så jätte bra, men har sätt dig några gånger i åker,
och pratat med dig lite! men det går ju och ändra på ellerhur?
och kan bara säga att du är så sjukt gullig och snäll!



Mathias Bardland!
du är min grannes kusin , om jag inte minns fel?
Iallafall så lekte jag med dig och grannarna i åker när jag va liten!

Madicken Olsson!
Känner dig inte men du verkar jätte snäll och söt!
Måste bara säga att jag älskar ditt namn, det är sjukt fint!!

Marcus Axelsson!
du är min lillebror's kompis, som är grymt rolig och snäll!
Minns när vi alla gick på bio och ni skämde ut oss totalt in för alla som var där hahah!

David Eden!
Känner dig inte så bra men du verkar vara en snäll och rolig kille :)!

Marna Piebawy!
Du är en jätte söt tjej som går i 6:an på min skola, och är kompis med min lillebror!
du värkar jätte snäll och du har jätte fint hår!

Cecilia Edlund!
cecilia hjärtat, Du är så sjukt fin och super gullig.
Va ett tag sen vi pratade men du är hur snäll och söt som hellst!
Och du betyder! saknar dig syster!


Hildur Ómarsdóttir!
Känner dig inte , men vet att du är shadens söta kompis,
& som värkar sjukt snäll och söt!

Emma Nordqvist!
Emma du är nog den mest sötaste levande människan, så grymt gullig!
Du är grymt snäll och jätte söt!,vi pratar dock inte så jätte mycket längre, vilket är jätte tråkigt, men det kanske vi kan ändra på?
saknar dig !


Oskar Ekbäck!
Gick i samma klass som dig på karlavagnen, minns att du , jag , isak och ida var jätte bra kompisar då!
aja men du värkar vara jätte snäll och söt!

Matilda Nyqvist!
du är en jätte söt tjej som går på min skola och är kompis med min lillebror!
känner dig inte så jätte bra , men du värkar jätte snäll!

Celine Ekelund!
En sjukt söt tjej som går i min skola!
känner dig inte men du värkar vara jätte snäll!

Alice Johanna Steneskog!
Känner dig inte men du är sjukt fin, och om jag inte har fel så är du släckt med jonny!
& du värkar jätte snäll!

Frida Sjödahl!
Frida gumman, du är så sjukt snäll och omtänksam!
Har inte träffat dig sen typ jag slutade spela fotboll, vilket är jätte länge sen!
du är en grymt fin och underbar människa!
saknar dig massor!


Lucas Wetterberg!
Gick i samma klass som dig i från 3:an på vasa!
du värkar vara en sjukt snäll och söt kille!
Och du är sjukt lång!

Joel Åström!
Känner dig inte men du värkar jätte snäll och söt!

Elin Olofsson!
Känner dig inte så bra men du är sjukt söt och fin!
men en sak vet jag, och det är att ditt hår är så sjukt fint , älskar det!
och du värkar jätte snäll!

Evelina Södergren!
Känner dig inte men du är jätte söt och gullig!
och du värkar jätte snäll!

Anton Resare!
Anton, du är en sjukt rolig och jätte snäll kille som jag saknar massor!

& du betyder mycket för mig ♥

Ebba Westman Sandstedt!
Känner dig inte men du värkar söt och snäll!

Emma Alwerholm!
Du är en gammal barndomsvän! känner dig inte så bra längre men du är söt!

Bim Schalén!
Bim, Du är grymt söt verkligen och jätte snäll!
måste tillägga att jag älskar ditt grymt fina lockiga hår!



























































KOMMENTARER


aw :D

2012-01-05 // 19:30:00

Åh, sööt du är gumman! Klart vi kan ändra på det!! <33

2012-01-05 // 20:04:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: