31 juli - Göteborg & Liseberg!!

sitter just nu i stugan som vi hyrt på Liseberg. ganska fina faktiskt!
förlåt att jag inte bloggat men mitt internet är super dåligt här borta och därför har jag inte kunnat ladda upp från mobilen, och det här är första gången jag startar datan! 
men i morgon så åker vi igen. har redan upplevt Liseberg, shit va kul vi hade det. åkte faktiskt några karuseler , som Balder, kanonen, tåget x2 . och är verkligen inte en sån som tycker att det är roligt att åka karuseler eller så länge dom inte snurrar så är det lugnt! 
hade jätte mysigt! idag har vi bara varit och shoppat och blev ilte som fick följa med mig hem. visar bild på det senare!
laddar över bilderna från idag och igår senare! hoppas ni också haft det bra! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: