Söndag första juli

sitter just nu i soffan och kollar på tv med mami, kom in för ett tag sen , varit ute med världens bästaste fanny, jani, barish, sandor, sebbe, oscar (staving?) adde, adam (tror jag han hette) walle och mertsi. jaja stavningen på namnen är jag ej så säker på, skitsamma, iallafall var det mysigt, va typ vi strandbadet och de fiskade osv. sen drog jag fanny och adde upp på gården, sen skulle fanny hem och jag och adde gick till paulinska för att träffa sandor och sebbe.

Har faktiskt bakat chockladbollar & sockerkaka med min underbara Fanny blev myckett gott, sen kollade vi även på filmen ''sho bre'', haha tyckte att den var bra ändå!!
Dagen har iallafall varit underbar, växlande väder men inte så kallt så hade på mig mina nya shorts, linne, converse och en tjockiströja, glömde ta bilder men men.
 
är svin trött just nu och funderar snart på att ta och hoppa i säng. i morgon ska jag även baka pankakstårta utan grädde och ha glass istället, med världens bästa fanny! puss på det!

nu ska jag ta och kolla klart på tv'n sen blir nästa stop sängen!
sov gott alla!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: