Hela Helgen med dom bästa!

God morgon, sitter just nu i soffan och har sån fruktansvärd huvudvärk och cp ont i  magen, fick reda på att idrotten var inställd precis när jag kämpat mig dit så det var bara att gå hem igen, men ändå sjukt skönt, hade aldrig orkat varit med iallafall.
men var ändå tvungen att gå idag fast jag mår sjukt dåligt, har missat så många måndagar och i dag är det både matte prov och kemi nationella så får inte missa det!

iallafall hela helgen spenderade jag med min underbara bästa vän! var helt ensamna hemma hos mig hela helgen, har typ ätit som två grisar haha, men mysigt har det varit iallafall!

och på fredagen så sov även adde med oss till lördagen, träffade även Erik på lördagen också.
sen på kvällen hade jag och fanny tjej kväll så vi åt middag , med tända ljus och mysig musik , sen så kollade vi på film och smaska på lite godsaker.
har iallafall haft en super mysig helg!
tack väldens bästa!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: