- " Life stops when you stop dreaming, hope ends when you stop believing & love ends when you stop caring. "

förlåt för sjukt dålig uppdatering, haft seriöst världens sämsta dag.. började med skola två nationella prov efter varandra sen slutade vi, gick hem och fixade lite väntade på att robin skulle komma med bussen 14:10 typ går runt och snackar på stan osv osv. sen åkte han till gårn typ lika snabbt som han kom.. så gick hem och la mig i sängen.. somande ett tag.. vaknar efter typ en timma och går upp och ut på en lång promenad själv till tosterö , gick till stranden som jag alltid badade på när jag va liten för att rensa tankarna lite och få bara tänka för sig själv helt enkelt.. sen så pratade jag med adde, fick reda på en JÄVLA massa saker jag inte visste om.. sen efter typ en halvtimma så mötte jag upp bästis och gick en sväng förbi gårn, skulle igentligen gå till McDonald's men adde ringde och sa att vi skulle vänta på honom osv. sen när han kom så gick vi in på gårn va med barish, jani, josef, och några fler.. fick reda på en annan sak där också.. så mitt hömör bara sjönk mer och mer efter varje sekund som gick..
dock har jag ju världens underbaraste vänner som finns där och gör mig glad igen.. helt sjukt vad jag älskar er! ni är fan bäst!!!! man märker även dom som är riktiga vänner och dom som är så jävla falska..

med andra ord har min dag varit SKIT rent ut sagt.. har varit så jävla ledsen och piss off på allt och lite till..
blev värsta depp inlägget typ, men men så har iallafall min dag sätt ut..
hoppas ni andra har haft en bra dag iallafall.. hejdå!


KOMMENTARER


Anonym

Såg att du var med madde i skolan idag. Är ni vänner igen??

2012-05-16 // 19:41:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: