31 Maj 2012

sitter just nu i min säng och har precis bytt om till min underbara onepice, ska ta och sätta mig med det sista plugget nudå!
så skönt att det snart är över och ett härligt sommmarlov framför mig, hoppas verkligen att jag fixar matten på måndag så att jag kan få ett betyg i matte. annars kommer jag böla sönder och tappa allt hopp igen.. så ska ta och sätta mig och plugga på det också.
sen är det inte så mycket som finns kvar!
det här är trots allt den sista ''plugg'' veckan med vanliga letioner och sånt, för nästa vecka så är det mest städ vecka, bus vecka, sen ska vi även paddla med båda niorna, och en massa annat, så det blir skönt!

image description

KOMMENTARER


Nu ska vi se fram emot med bättre tider!

Vi får ta o ses snart bajsunge!

Vi struntar fullständigt i vad som har precis hänt nu ska vi rulla på med livet o ha kul! :D <3

2012-06-01 // 18:03:36

Du undrade förut var man kan göra collage till bilder när picnik är borta och det kan du göra på www.picmonkey.com, hoppas detta var det du menade :)



kram!

2012-06-03 // 22:38:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: